Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2012 20:10 - Къща в рекламен щит
Автор: lvm Категория: Бизнес   
Прочетен: 1106 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.03.2012 18:15


Многопрофилната дизайнерска група Apostrphy"s. разположена в Банкок, представи своята нова "къща в рекламен щит", която въплъщава концепцията на външна реклама и жилищен имот.
 Необикновения проект, който бе представен на неотдавна миналата изложба в Тайланд "Baan Lae Suan", си постави за цел намаляване на визуалното "замърсяване на града с рекламни щитове. 

Експозицията Billboard House беше съоръжена на голям трейлър, което позволява да я превозваме от една на друга изложба. От друга страна проектът Apostrohy"s "къща в рекламен щит" изглежда като обикновен голям рекламен щит - билборд, а от другата му страна са разположени секции от железни панели, които може да местят местата си, създавайки различна планировка. 
 
 В тези секции се намират жилищни и обществени помещения. Интериерът на къщата в рекламния щит е проектиран предвид изискващата пределна агрономичност жилищна площ. Стаи, изискващи уединение (душ, тоалетна, кухня, домашна кинозала), разположени по вътрешната повърхност на щита.  Също с цел оптимизация на пространството всички системи за съхранения са разположени под мебелите (например под леглото). 
 Спалните, холовете и залите се намират от външната страна. Стените на "външните стаи са прозрачни, благодарение на използването на голямо количество стъкло в металната конструкция, и пропускат много светлина. 
В качеството на основен източник на енергия в къщата в рекламен щит се използват слънчеви батерии, инсталирани на покрива. А на перилата са сложени хидропонни системи за култивиране на овощни култури. 

Стойността на къщата в рекламен щит Billboard house от лека метална конструкция е значително по-ниска от стойността за строителство на жилищен апартамент.
 За това по замисъл на авторите на идеята от Apostrophy"s, къщите щитове ще са предназначени за хора, които не могат да плащат големи суми за обикновено жилище. 
 
Предвид постоянно покачващите се цени за наем на носители на външна реклама, новият проект може да бъде адресиран веднага към три вида потребители: клиенти, които искат да използват рекламните възможности на билбордовете от ново поколение, собствениците на апартаменти, които ще могат да получават допълнителна печалба от реклама на къщата си в рекламен щит, и рекламна агенция, която ще излиза в ролята на посредник между клиентите и собствениците на недвижимост, получавайки своята комисионна от реклама. 

Собствениците на къщата в рекламен щит Billboard House може да стане и рекламна агенция, която ще дава под наем не само щита, но и апартаментите, разположени зад него, на по-ниска цена от стойността на обикновен апартамент. 
 
 

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 946959
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963