Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2016 11:52 - Защо хората са толкова тъжни
Автор: lvm Категория: Бизнес   
Прочетен: 773 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.01.2017 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Защо на човек му е толкова тъжно?

Вчера се върнах от Бразилия,  Рио де Жинейро. Много ме порази този град, особено хората.

Държавата съществено изостава в развитието си (даже в сравнение с България). Местните жители са достатъчно бедни. Но това, което ме учуди е, че те изглеждат много щастливи. Никога не съм видяла хората по българското черноморие, които ходят по плажа и продават царевица, бира, да се усмихват, а още по-малко не съм забелязвала щастие в очите им. Тук бях учудена. Те са толкова щастливи и радостни. Те пяха песни, продавайки стоката си. Те го правиха толкова весело, че връщайки се вкъщи, аз все още си спомням техните възгласи, макар и абсолютно да не разбирам португалски. Те се шегуваха с другите хора на плажа, те се смяха. Те така творчески продаваха стоката си!

Помислих си, защо те са толкова щастливи, а нашите българи, които са много по-добре и живеят в по-развит свят, далеч не са такива?

Това би било нищо, но ето вчера, когато се върнах към дейността си, забелязах как отново станах огрижена и озадачена. И това ме наведе на определени мисли, които искам да споделя с теб.

Продължение:  www.uspeha.com/news/zashcho-khorata-sa-tolkova-tzhni/




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 945313
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963