Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2017 10:50 - Какви отношения с Вселената градиш ти?
Автор: lvm Категория: Бизнес   
Прочетен: 395 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Представи си, моля те, че си поканил в дома си стар приятел, с когото не си се виждал десет години. Ти отваряш вратата, а той стои намръщен. Той нагло влиза в дома ти и веднага от прага започва да изисква: аз съм гладен! Искам да ям! Искам това и това. После искам да си почина. И в най-хубавата стая задължително! А утре ми е нужен кабинет за работа! И сега ми налей вода във ваната! И така нататък в същия тон.

А ти разбираш, че жена ти е приготвила най-вкусното блюдо, но не това, което е поръчал госта. Ти приготвяш за госта красивата стая. Тя е много уютна. Но най-добрата стая е твоята спалня и не можеш да сложиш госта на леглото си. В кабинета работиш ти, а на госта в стаята слагаш бюро в стаята. Във ваната сега е дъщеря ти, за това ще е свободна по-късно.

Как би се отнесъл към изискванията на госта?

Продължение www.uspeha.com/news/kakvi-otnosheniya-s-vselenata-gradish-ti/




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 946795
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963