Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 18:21 - Творческият процес
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 667 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.03.2012 23:00


Може ли да се интегрира творческия процес и да се управлява вдъхновението? Години наред в научни изследвания учените дават еднозначен отговор - може и трябва!
Ако искате да се превърнете в истински новатор, трябва постоянно да се обучавате и да упражнявате въображението си.
Колко бизнес идеи трябва да бъдат преразгледани, за да се включи въображението? 100, 200, 1000?
Трябва ли да се ограничавате в интересуващата Ви област или напротив, да работите в няколко области ?
Кое контролира способността ни да измисляме нови идеи?
Повече от три години екипът на портала Идейник ® събира необикновени идеи.

Повече от три години ние ежедневно добавяме нови параметри, събирайки най-голямата колекция с примери за необикновени и нестандартни идеи в българската интернет мрежа.

И също толкова време ние си задавахме въпроса :

КАК?

  • Как може да не е било забелязано толкова очевидно решение по-рано?
  • Как стана така, че тази блестяща идея хрумна не на лидера в бранша, с когото работят най-добрите специалисти, а на един обикновен човек, без специални познания в тази отрасъл?
  • Как  изобщо се раждат на бял свят «идеите за милион»?

В търсене на отговор на този въпрос се обърнахме непосредствено към авторите на идеи, за които разказваме в нашия портал. И ето какво разбрахме:

  1. Практически всички идеи се раждат по необходимост. Било то необходимост от решаване на собствен проблем или желание да се помогне в решаването на проблем на човек около нас.
  2. Повечето автори на изобретения са се опитвали да намерят готово решение на пазара. И сблъсквайки се с отсъствие на такова, стигат до заключението  да го създадат сами.

 Спомнете си, имало ли е в живота ви подобни ситуации, когато нужния ви продукт или услуга просто не са съществували?

Как сте реагирали? Отказвали ли сте от идеята? Решавали ли сте задачата с помощта на подръчни средства? Търсили ли сте алтернатива за решаването на проблема?
И, накрая, виждали ли сте лична потребност за отсъстващия товар, търсене на пазара за подобен продукт?

Ако всеки път, когато се сблъскате със ситуация, когато няма готово решение на пазара, вие обмисляте, какъв е потенциала на подобен продукт или услуга, и какво е необходимо, за да се създаде такъв, шансовете ви да намерите идея за милион ще възрастнат с десетки даже стотици пъти в сравнение с тези, които нямат навика да мислят в това отношение (а те са болшинство).

Значи ли това, че  трябва да се хвърлят всички спестявания за производство на първата дошла ви на ум идея за осъвършенстване. Не означава.

Но навикът да се мисли за подобен ключ, тази допълнителна мислителна крачка създава мощен трамплин за стартиране, който са притежавали всички успешни предприемачи на идеите в нашия портал.

И така изяснихме:

За да ни хрумне доходоносна идея е необходимо да се обърне внимание на СОБСТВЕНИТЕ потребности за продукти или услуги

Е, а след това?

  • Как предприемачите превръшат абстрактната потребност в нов търговски продукт?
  • Как НАМИРАТ тези необикновени решения?
  • Как МИСЛЯТ?

 И тук ни очакваше разочарование. Изяснихме, че

НЕ СЪЩЕСТВУВА готов алгоритъм за търсене на идеи

Като правило, начина за реализация на идея, това е резултат на комбинация от знания, жизнен опит на предприемача и случайния фактор: обстоятелството, наблюдавана ситуация и даже случайно подхвърлена фраза за нещо, което сблъсква привичното мислене и направя мисълта в нова, непривична посока.

Не е удивително, че следващата стъпка стана желанието да създадем Универсална колекция от стимулатори на творческото мислене, която би обхванала всички известни методи на творческо мислене, комбинации от които биха създали безкрайно число бутала за въображението.

Напата цел бе да създадем универсален стимулатор на креативност, насочен за генериране на максимално количество нови решения, применими в бизнеса.

В същност ние минахме през всички стадии, за които разказахме по-горе:

  1. Осъзнаване на потребността.
  2. Търсене на готови решения.
  3. Самостоятелно създаване на отсъстващия продукт

През последната година от момента на появяване на мисълта да създадем подобен универсален инструмент за генениране на идеи, екипът на портала Идейник® направи колосална работа за изучаване и систематизация на рекомендациите и методите на развитие на творческите способности, разработени от водещи психолози в света. Ние обединихме практически всички действенни методи, помагащи  да се излезе от границите на налаганите шаблони и стереотипи При това в центъра винаги остана задачата не да се развие въображението изобщо, а за търсене на нови, оригинални идеи и решения.

Вие ще останете поразени от това, какво огромно количество нови идеи се раждат идеи се раждат от изменението на обикновения способ на мислене за решаване на проблема.

Вие ще се учудите, колко просто е било да се създадат блестящи идеи.

Вие ще разберете, че даже работата по такива отговорни задачи, като разработката на рекламна кампания на нов продукт или стратегия за развитие на бизнес може да бъде лесна и увлекателна.

Е, и разбира се, вие ще бъдете възнаградени с многократно увеличаване на доходите.

Изпреварете времето!

Създайте тенденции!!

Бъдете непредсказуеми!!!
 


image




Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 946320
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963