Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 22:16 - Търговска точка "Направи си сам"
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2084 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 23.03.2012 18:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Предлагам ви не идея, а проверено дело, с което се занимавам. В един търговски център имам точка "Направи си сам". Тази точка съществува вече 7 години.  В точка аз продавам различни товари за народни умелци, изобретатели, самодейници. Инструменти, оборудване за различните видове дейности, мебелите, различните материали и много други.

Продавам различни технологии, идеи, така както самият аз много години събирах тази информация и я използвах. 

 Постоянно посещавам много изложби, в това число международни, с различна тематика, защото мен ме интересува информацията във всяка сфера на дейността. Имам много интересна информация и прекрасни идеи, в това число и свои. 

Аз самият от детство съм самодейник, за това и търговската точка се казва "Направи си сам". От най-простия планер до автомобила - всичко си правих саморъчно. 

Този товар, който продавам, не е обикновен, това е, може да се каже, ексклузив. Малко хора се занимават с това, а народните умелци в страната ни са много. На нашите умелци им работи главата много добре, даже извън страната те творят такива чудеса на изобретателността, които хората не са и сънували.
 Ето някои снимки - това може да бъде направено от народните умелци и се продава.
 
image
  image 
Този самодеен автомобил, изготвен от Димитър Парфенов  се продава за 100 000$.

Понякога правя нещо сам със своето оборудване, което имам. Но повечето поръчки оставям в заводите и на всякъде където може. Така че, инструментът и оборудването, което продавам, са направени също от народни умелци. 

Такава търговска точка може да се отвори където и да е, навсякъде ще има търсене за такава стока. С каквото мога ще помогна. 
 
 

image



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. stix - Идеите, идеите - те да са живи!
03.03.2012 22:24
Идеите, идеите - те да са живи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 946692
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963