Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2014 23:45 - Хората не се променят
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 892 Коментари: 0 Гласове:
0




Така се получи, че тези дни много общувах с хора, които не бях виждала 5-10 години. Изглежда, че би трябвало много трябва да съм се променила за толкова време, и изобщо, станала съм абсолютно различна. Но не. Незабелязано със старите познати оставам същата като преди. С новото обкръжение съм една, а със старото - тази от миналото.
И другите хора виждаш такива, каквито са били преди, сработва опита за възприятие. С ума си разбираш, че хората трябва да се променят, но общуваш със старата представа за тези хора. На същите стимули издаваш същата реакция, както преди много години. Най-сложното е да изключиш старата представа и да се постараеш да гледаш с други очи на човека. Опита от минали години натиска, оценката, съставяна с години, превалира над новите впечатления.
Но това не е проблем на тези хора, това е проблем на непроменената представа – както трябва и да бъде. А от тук – неспособността да впуснем нещо ново. И личната промяна – само видимостта, само внушеното състояние, че аз съм се променила.



ПРОДЪЛЖЕНИЕ: https://www.facebook.com/pages/ideikyeu/581793765249577



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 945439
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963