Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2015 15:09 - "Лесни" пари... Взимай!
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
0



Има много различни лъжливи убеждения по повод парите...
Понякога се учудвам, как може да се повярва на такова нещо...
"Да искаш пари е лошо"
"Да изкарваш много пари е лошо"
 Под думата "лошо" аз разбирам всякакви негативни чувства и емоции.
И преди няколко години аз самия паднах в този капан :)
 Вярвах, че да искаш пари е низко, че Вселената не одобрява такива желания. 
Да повярвам в това ми помогна един човек.
Когато се запознах с този човек и работихме заедно, той косвено ми даде да разбера, че е "по-правилно" да се концентрираш и да си поставяш непарични цели. Когато започнах да го правя, веднага забелязвах, че мотивацията ми върви надолу и съзидателната енергия също си отиваше. Паричнният поток спираше. Като следствие парите ставаха все по-малко.
     image А после си спомних, колко хубави неща съм направил в живота, когато съм се мотивирал с паричн цели.
 И помислих: "Ако паричната мотивация беше толкова лоша, Вселената никога не би ми позволила да осъществя това, което осъществих".
Искам да разбереш, че парите са добро! И да изкарваш пари също е добро!
И да се мотивираш с пари също е добро!
Не знам какво са ти говорили в детството, но със сигурност знам, че да искаш да си богат е хубаво!

Желанието да бъда свободен ме движеше силно още в самото начало на пътя и именно благодарение на това желание аз правех това, от което се страхувах, правех това, което ми се струваше невъзможно и ставах друг човек!
Човека движат желанията!


  image 
 Паричната мотивация е прекрасна мотивация.
И аз пиша тази статия за теб, за да си върнеш тази мотивация!!!
Само че понякога хората започват да изкарват пари за всяка цена. Това е вече лошо.
"Парите за всяка цена" водят към нещастие!
В самото начало на дейността си казах: "Искам да изкарвам пари и да забогатея САМО благодарение на дейността си в личностния растеж. Не ме интересуват случайни пари, "лесни" пари, "печалби" и т.н.
То ест аз самостоятелно затворих за себе си лъжливите пътища и "лесните" пари!!!
  Това ми помогна да се концентрирам само върху дейността си.
По-късно в живота стотици пъти ми предлагаха "лесни" пари. Аз не вярвам в тях.
  Какво според мен са "лесни пари"? Това са пари, за получаването на които не трябва да се прави нищо, или да се прави много малко.
Аз вярвам  в творчеството. Вярвам в работата.
Вярвам в закона за обмяна на енергията.
Как може да получиш нещо, ако нищо не си вложил или си вложил много малко?

  image 


 Още сега се откажи от "лесните" пари. "Лесните" пари както идват, така си и отиват. За какво са ти?
И само тези пари, заради които много си работил. в които си вложил себе си и душата си - това са истинските пари. Колкото се помня, винаги много съм ценил парите, защото съм се влагал във всеки лев, който съм получил. Да, това не е лесен път, не е бърз път, но е истинския път!   Навярно си гледал филма с Леонардо Ди Каприо "Вълкът от Уол Стрийт".
Между другото това е реална история от живота на един човек.
Той получавал "лесни" пари от търговия на борсата и при това по нечестен път. Имал стотици милиони долари. Купувал си най-добрите материални блага. Имал огромна яхта, която подарил на жена си, въртолет, красива къща, много коли, десетки милиони в джоба и т.н.   Но всичко в един момент си отишло, без да остави нищо след себе си. "Лесните" пари, въпреки че бяха стотици милиони долари, както дойдоха, така си и отидоха.
Аз вярвам в честната работа!!!
Вярвам в парите, изкарани с честен труд!
Ето такива пари ще бъдат с теб! Ще ги цениш и уважаваш!!!
За това в желанието да искаш пари няма нищо лошо, ако си готов да работиш добре заради тези пари!
  Да искаш истински пари и да си готов да работиш е благо! И Вселената ще ти помогне за това.
Да искаш "лесни" и бързи пари противоречи със законите на Вселената. И все едно някога ще се наложи да "платиш" за "лесните" пари. Може да трябва да платиш със същите тези пари, може би с щастие, време и т.н.
  Има много хора, които имат много пари, но не са щастливи, те са зли, нямат семейство или нещо друго - това е тяхната цена за "лесните" пари.
Помни, моля, за закона за обмяна на енергията!
Убеди се, че повече даваш, отколкото взимаш. Тогава животът ти ще върви към изобилие.
Научи се да изкарваш пари по такъв начин, че човекът или хората, които са използвали услугите ти да бъдат щастливи!
  Готов ли си да се откажеш за винаги от "лесните" пари и да започваш да изкарваш истински пари?



Източник: http://poznavatelni.blogspot.com




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 946016
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963