Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2015 14:30 - Опасно: Хора с пари!
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1200 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Защо хората имат проблеми с парите?

Те вярват, че богатите са лоши! (обществото чрез новини, филми и други медии е наложило това убеждение)

И следователно в подсъзнанието на човек възниква конфликт на убежденията:

  1. Аз съм добър човек
  2. Богатите са лоши

И се ражда подсъзнателната настройка: «Аз не искам да бъда богат, нали съм добър! Те са лоши». И тази настройка затваря човек от получаването на пари!


ПРОДЪЛЖЕНИЕ: http://www.ideinik.net/news/opasno-khora-s-pari/
 



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. born - Македонска поговорка
30.10.2015 19:29
"Човек без пАри е лАйно, човек сО пАри е лИчност"
ПП. Ударенията са върху главните букви.
цитирай
2. prespapian - Прекрасни статии....
01.11.2015 12:04
Само че... да се говори за това целевата аудитория БЪЛГАРИ, е все едно да се говори с индианци... за съжаление. Въпреки че има надежда, след няколко поколения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 942203
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963