Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2019 22:01 - Идеи за прилагане на Instagram
Автор: lvm Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.10.2019 18:18


 

Нужни са ти идеи за промотиране на бизнеса ти в Инстаграм? Тогава си на правилния адрес.

Тук ще разгледаме горещи идеи за постове в Инстаграм. Това ще разшири представянето ти в Инстаграм и за това, което е възможно в тази социална мрежа.

 

Идеи (1-7)

Стани по-близък

Помисли от кого по-скоро би купил - от непознат или от стар познат?

Отговорът е очевиден!

- Покажи кой си, как живееш, покажи екипа си, нека видят, че в бизнеса ти има живи хора

- Демонстрирай постиженията на екипа си и процеса на създаване на стоки и продукти

- «Пусни» последователите в живота си, бизнеса си и ще видиш, че те с радост ще отговорят с взаимност

- Също така не забравяй да покажеш клиентите си, да разкажеш за тях. Това е мощен social prof.

Допълнително предимство са личните снимки, които ще привлекат много внимание и ще събират много лайкове и коментари.

Да погледнат живота на другите е причината, поради която хората идват в Инстаграм.

 

Идея 1. Слагай личните си снимки като собственик на бизнес.

Запознай се с последователите си, стани техен приятел, който ще им е интересно да наблюдават и ще им е приятно да купуват. Искреността и откритостта привлича и увеличава доверието.

Идея 2. Dream Team или Покажи Екипа

Покажи колко добър екип имаш. И последователите ти ще разберат, че зад бизнеса ти стоят живи реални хора, на които може да се вярва.

Идея 3. Покажи, как се създава продукта/стоката

Това също стремително повишава въвлечеността. На всеки му е интерсно да погледне как другите работят и «как е направено това».

Идея 4. Демонстрирай постиженията на бизнеса с една картинка

Допълнително доказателство, че бизнеса ти е надежден и може да ти се вярва.

Идея 5. Снимка с/на клиентите, Отзиви

Работи тригерът «щом те купиха и получиха резултат, аз също ще мога».

Идея 6. Поздрави последователите

Повиши въвлечеността поздравявайки при празник.

Идея 7. Покажи офиса и месторазположението му

Това също е мощен social proof. Той повишава доверието към компанията ти моментално. Последователите разбират, че могат лесно да те намерят.

 

Идеи (8-15)

Получи статус на експерт

Хората се доверяват на експерти и охотно ги слушат (А също така купуват това, което експертите препоръчват)

Доказателства за експертността ти могат да бъдат: книги, статии, ръководства, линкове за новини, рейтинги, обзор на продукти, стоки. Експертите постоянно се обучават и искат да учат другите.

Не се страхувай да споменаваш други експерти. Имената им «споделят» статуса си с теб.

Допълнително предимство е ако в източниците, които препоръчваш, последователят намери подтвърждение за главната идея на продукта/стоката ти,  което ще е стимул да се направи покупка при теб.

Идея 8. Публикувай цитати на хора, от които се вдъхновяваш.

Покажи, че се опираш в работата върху мнението на известни, успешни хора.

Идея 9. Препоръчай книгите, които смяташ за важни

Хората много обичат, когато им препоръчват да почетат нещо.

Идея 10. Направи обзор на стоката

Ако умееш да анализираш – значи умееш да мислиш. Обърни внимание на детайлите и следи продуктите в нишата ти.

Тук ще можеш да напишеш както за стоката си, така и за съпътстващите продукти или стоките на партньорите ти.

Идея 11. Публикувай рейтинг

Рейтингите привличат вниманието като магнит. Ясно структурираната и ясна информация има ценност.

Идея 12. Дай линк за полезна статия.

Инстаграм е социална мрежа, «зациклена» върху снимките. Също в нея има много хора, които ще са благодарни, ако споделиш интересна и полезна статия на тема, която ще им е интересна.

Идея 13. Сподели списък с полезни сайтове/линкове

Личният ти опит и това, което си проверил на практика – това е много ценно и моментално повишава доверието към теб като експерт.

Идея 14. Използвай новини

Свържи «гореща» новина с продукта/стоката си. Желателно е новината да има поне някакво отношение към нещо, с което се занимаваш. Тъй като покрай шума на случващите се събития ще предизвикаш повишен интерес към продукта ти.

Идея 15. Отговаряй на въпросите

Сега, когато си запознат с последователите ти и си експерт в очите им е време да отговориш на въпросите им и още веднъж да докажеш статуса си и да станеш по-близък с тях.

 

Идеи (16-22)

Предоставяй ценност

Ако имаш вече построена система за продажби, тогава имаш готово решение за постове от този раздел – твоите лидиращи магнити. Също така става контент, покана да се пробва нещо или да се участва в някакво мероприятие онлайн или офлайн. Задължително условие – това трябва да е безплатно и да дава максимална възможна  ценност.

Допълнително предимство е, че в тези публикации може да се «продават» по-активно основните идеи, които стоят зад бизнеса и продуктите ти.

Идея 16. Предложи на последователите за сваляне книги, ръководства

Потребителите на Инстаграм с удоволствие свалят ценни материали безплатно и споделят такава възможност с други, което повишава количеството репостове и въвлечеността.

Идея 17. Покажи инфографика

Това е идеален контент за Инстаграм – ярка схема с текст винаги привлича внимание. Тя има по-голяма ценност и събира огромна известност (много лайкове).

Идея 18. Покани на тест-драйв

Това е много лесен начин да получиш клиенти за офлайн бизнес.

Идея 19. Брендово видео

Известни са необикновените entertainment-видеа и видеата с кратки съвети, които ще е интересно да се гледат. Охотно се споделят.

Идея 20. Публикувай линк към блог

Направи блога си известен и представи на последователите си контент, който е невъзможно напълно да се поблукува в Инстаграм.

Идея 21. Публикувай линк към блог-ланч (серия постове)

Ако излизат серия от постове в блога ти на една тема – това е огромна възможност да повишиш въвлечеността. Последователите ще чакат всеки пост като серия на любим сериал.

Идея 22. Дай линк за уебинар или тренинг

Това увеличава посещаемостта на мероприятието онлайн и оффлайн.

 

Идея (23-26)

Въвлечи в комуникация

За да повишиш въвличането, провокирай последователите да дават мнението си и да задават въпроси – да лайкват да правят репостове, да оставят коментари.

Допълнително предимство е,че публикувайки такива постове можеш по-точно да разбереш какво е интересно за целевата ти аудитория. Какво може да ти даде много свежи идеи за създаване на нови продукти и стратегии за продажби.

Идея 23. Организирай конкурс

Конкурсите провокират голямо количество коментари и репостове.

Идея 24. Задай въпрос

Ако въпросът бъде интересен и «влиза» в интересите на последователите ти, ще получиш много коментари-отговори.

Идея 25. Организирай гласуване

Това е публикация, която ще ти помогне да постигнеш две цели – да увеличиш въвлечеността, получавайки много коментари, и да разбереш мнението на последователите си по твоя контент или продукт.

Идея 26. Направи анонс

Хората обичат новини, за това охотно репостват анонсите за интересни събития. А «слепият» анонс помага да се отвори въпрос в главата им, който ще повиши интереса към бъдещите събития.

 

Идея (27-34)

Продавай

Ако си правиш профил в Инстаграм за бизнес, то крайната цел е получаване на клиенти, за това в този раздел ще получиш 8 мощни идеи да продаваш продукта си без необходимост да се бориш със съпротивлението на последователите си.

Допълнително предимство е, че не трябва да плащаш за рекламен пост на страницата си. За това, промотирайки страницата си в Инстаграм, ти получаваш клиенти практически безплатно.

 

Идея 27. Направи акция, дай отстъпка

Остстъпките и акциите активно се репостват. За това те отлично повишават продажбите.

Идея 28. Презентирай новия си продукт на последователите

Върху продажбата влияе ефектът на «новината» и доверието към теб като към експерт, което си създал в предишните постове.

Идея 29. Опиши стоката

Дай храна за ума и аргументи за покупка на тези, които не са купили след постовете с предоставяне на нова стока.

Идея 30. Покажи процеса за използване на продукта ти и/или крайния резултат

Покажи колко хубаво е да се използва продукта ти. Че това съответства на очакванията и желанията на клиентите

Идея 31. Покажи необикновеното приложение на стоката ти

Това работи за повдигане на интереса към стоката ти, за да може тези, които са пропуснали предишните постове, още веднъж да обърнат внимание и да «загреят» за покупка.

Идея 32. Покажи прайс

Това отлично работи, особено ако цените ти са по-ниски от средните на пазара или са същите. Последователите ти вече знаят, ти си експерт за тях, те познават стоката ти и знаят цената й – това е мощен стимул да се обърнат именно към теб, а не да търсят конкуренти.

Идея 33. Намери партньори

Сред последователите ти със сигурност има такива, които ще продават стоката ти вместо теб. Това ще ти помогне автоматично да увеличиш продажбите.

Идея 34. Използвай "звездно мнение"

Ако известен човек, звезда, лидер коментира стоката ти в инстаграм – това ще провокира взрив от продажби.

 

Честито! Вече имаш 34 проверени идеи за използване на Инстаграм за промотиране на бизнеса ти в Инстаграм.

 https://blagopoluchieto.blogspot.com/

 

 

 

 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lvm
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 947179
Постинги: 976
Коментари: 85
Гласове: 1963